Meniu

Cărucior de cumpărături

Nu aveți niciun produs în coș.

Schimburi și retururi

Cel mai important lucru la început, conform legi noastre, pentru returnarea bunurilor  aveți la dispoziție 14 zile de la primirea coletului pentru a vă retrage din contractul de cumpărare..

Având în vedere că știm că achiziționarea de cadouri de Crăciun sunt făcute cel mai bine în avans, am decis ca pentru comenzile primite între 1.11 să prelungim termenul de returnare a bunurilor până pe data de 15.1. a anului următor.Astfel, aveți siguranța că, în cazul în care cadoul de sub brad nu s-a potrivit, aveți asigurat schimbul fără probleme și după Crăciun.

Cum se procedează în caz de retur?

Indiferent dacă dorești o rambursare, schimbi mărimea sau preferi un alt articol din orice motiv.Este foarte simplu.Vei găsi un formular simplu anexat facturii sau în partea de jos a acestei pagini care te va ghida pas cu pas prin tot ce trebuie completat.Anexezi o copie a facturii și o trimiți împreună cu produsele la noi pe cheltuiala ta la următoarea adresă:ZOOKEE s.r.o., Milady Horákové 46, 568 02 Svitavy, Republica Cehă.

Ce se va întâmpla în continuare?

Procesul va fi unul rapid.Vom verifica starea produselor returnate și vom începe să procedăm conform instrucțiunilor din procesul tău verbal.Deși, prin lege, avem 14 zile la dispoziție pentru soluționarea returului, acesta va fi procesat aproape imediat.

P.S.:Dacă s-a aplicat o reducere la comandă în timpul achiziției, aceasta va fi aplicată și la produsele returnate.


Produsele returnate trebuie să fie în stare excelentă, adică:

  • Trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorat, nefolosite și cu eticheta atașată.
  • Nu trebuie să miroasă a fum, parfum, detergent sau orice altceva.Lenjeria se probează întotdeauna peste lenjerie de corp.
  • Produsele nu trebuie spălate sau modificate în alt mod.